De assistente is te bereiken op maandag t/m vrijdag van 8.00 – 12.00 uur en van 13.30 – 16.00 uur op telefoonnummer 010-4704842. Rond 10.15u drinken we even koffie.
Voor een afspraak belt u bij voorkeur in de ochtend. Wilt u een uitslag opvragen of heeft de assistente gevraagd ons terug te bellen, dan waarderen wij het dat u in de middag met ons belt.
Is de telefoonlijn bezet?
Krijgt u niet direct verbinding met ons, probeer het dan na 15 of 30 minuten nogmaals. Veel patiënten bellen om of rond 8.00 uur. Dan zijn onze telefoonlijnen vaak en lang bezet. Wat later in de ochtend zijn wij beter te bereiken.
Triage
Bij het maken van een afspraak vraagt de assistente naar de reden van uw contact. Zij doet dit in opdracht van de huisarts, zodat zij zo goed mogelijk een inschatting kan maken over de aard en de urgentie van uw klachten. Hiermee kan zij ook bepalen bij wie u het beste terecht kan: de huisarts, de praktijkverpleegkundige of op het spreekuur van de assistente.
De assistente is, net als de huisarts, verplicht om vertrouwelijk met uw informatie om te gaan.
Meer tijd
Heeft u meer dan één klacht of vraag? Geef het aan bij het maken van de afspraak, dan kan de assistente daar rekening mee houden in onze agenda’s. Dit voorkomt onnodig wachten voor de andere patiënten.